Tuesday, May 12, 2009

Zola Wins Damages from the BBC

The BBC have apologised to West Ham manager Gianfranco Zola and his assistant Steve Clarke and paid undisclosed libel damages for a BBC Radio Five programme that claimed they were planning a move to Chelsea.

During a Radio 5 Live show in February, a contributing journalist, Harry Harris, claimed wrongly that they had both had an interview with the Chelsea owner Roman Abramovich about taking over at Chelsea next season.

The BBC have also published the statement of apology that was read out in court.

5 Comments:

At 4:32 PM, Anonymous Anonymous said...

good - cudn t happen to a nicer bunch of effing bunts than the BBC. effing ricks like jeremy "i ve got the worst teeth in britain " bowen, who wudn t know what objectivity was if it bit him in the bum.

BBC -one of the bigger wastes of taxpayer money . what a bunch of overpaid dross

 
At 5:35 PM, Anonymous Anonymous said...

so you dont like the BBC then!!!!!

 
At 12:09 PM, Anonymous Anonymous said...

10 men and a forklift cudn t carry lampard

 
At 8:47 AM, Anonymous Anonymous said...

9 men and a forklift cudn t carry lampard

 
At 12:27 PM, Anonymous Anonymous said...

8men 7men 6men 5men 4men 3men 2men 1man cudnt carry lampard

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Add to Google Add to My Yahoo!